Portada

Sixte Moral: Descol·locat

Ahir La Vanguardia publicava un reportatge recurrent sobre el que dèiem el diputats socialistes catalans a Madrid i la necessitat de tenir com a PSC grup propi.
Em vaig sentir descol•locat. Em van situar entre els que van dir que no volíem el grup propi.
Home! Sempre he pensant , dit i defensat que el PSC ha de tenir grup propi a Madrid.

No és que em preocupi massa el que digui La Vanguardia però he enviat aquesta carta al director per puntualitzar la meva posició.

*****

Vilanova i la Geltrú, 7 de desembre del 2010,

Sr. Director de La Vanguardia.

Benvolgut Sr. Director.

Llegeixo en l’edició del dia 7 de desembre un reportatge del Sr. Luis Izquierdo a l’entorn de la posició dels diputats socialistes catalans respecte a l’oportunitat de tenir grup parlamentari propi. Em veig situat en la columna dels que no troben necessari tenir grup propi.
Puc intuir que amb el Sr. Izquierdo no ens varem entendre fruit del moment en que vam tenir la breu conversa, a la sortida d’un ple i en mig de molt soroll i d’una gernació caminant per un passadís estret, que segurament no va ajudar a la mútua comprensió del que dèiem . Interrogat sobre el tema la meva resposta va ser: “No m’heu preguntat mai res i ara em pregunteu per això? Ara no toca.

No és que em preocupi massa a on em situï el seu Diari, però com que públicament i privada m’he mostrat sempre partidari de que el PSC tingui grup propi al Congrés i en totes les institucions li trameto aquesta carta amb el prec de publicació i deixar constància de que la meva posició favor del grup propi del PSC no ha canviat.
Atentament.

Sixte Moral: A les verdes i a les madures

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Security Code:

Entrades relacionades

Back to top button